dunderdag!

Tjollahoppsan ! =)

Idag har varit en superdag! Mötte Jenny i Kista Galleria vid 12-tiden, vi fikade lite, såg bio -dunderbra film Prinsessa, handlade lite & mer. Efter det åkte jag direkt hem till Malin där vi hade middag, jag, Malin och Emma. Det var supertrevligt för vi har inte setts på riktigt länge! Kom hem alldeles nyss, pappa hämtade mig.  Juste! Jag köpte en supermysig halsduk, ett par tumvantar, en plånbok och plastfickor till loggboken. Mkt nöjd med köpen. ;) Har bara ingen bild tyvärr...

Imorgon är det skola igen. Ska bli skönt! Har lektionerna svenska, ea och musik. På kvällen sen har jag IUP-samtal. Ska åka till Solna en snabbis innan och lämna en bok och kolla på skor igen innan jag rullar tillbaka till skolan. :) Ska gå och lägga mig snart, ska bara svara på kommentarer först. Puss och Godnatt!


Godnatt sweeties<3
(bild från google.se)


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Jag har mest tagit det lugnt, och ätit kanelbullar.. =)



Sov gott! =)

2009-10-05 @ 01:04:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Tiffany

Läs mitt inlägg "J*vla kärring +dagens fråga", jag vill veta vad just ni tycker!

2009-10-05 @ 16:46:46
URL: http://ssst.blogg.se/
Postat av: helena

sv: mjaa :) joo tack bara bra! själv då? puss

2009-10-05 @ 17:33:32
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0