sveriges nationaldag

Hej & godmorgon! Idag är det ju Sveriges nationaldag och det ska jag fira på Golfängarna där det finns karuseller, stånd med massa saker och en stor scen med uppträdanden. Det vska bli roligt, bara vädret håller sig ;s Jag ska vara där med Felicia tror jag, hon skulle komma dit. Något som är speciellt kul med denna dag på Golf... är att typ alla är där, så man träffar mycket folk.

Igår var jag, morfar och Felicia på Biltema för att köpa en cykel. Biltema har riktigt många, snygga och bra cyklar till min förvånging. Vi köpte en skitsnygg röd och lite silvrig cykel, en korg, lås och lampor. :D Ska se om jag kan hitta en bild på den.

När vi kom hem från våran lilla utflyckt (stavning?) käkade vi Tacos, mums! Efter det rusade jag ut och skulle montera min cykel. -Det är inte lätt ska jag säga! Det slutade med att Fredrik fick hjälpa mig med nästan allt ^^ Jag test-cyklade den såklart och målet fick bli macken, (jag var tvungen att pumpa däckerna), eller vad det heter i plural. :P

Igårkväll fortsatte jag kolla på filmen "SleepyHollow" som jag började kolla på för flera veckor sen. Även igår kollade jag inte klart så jag såg slutet imorse, den är väldigt bra men det finns ju såklart lite knasiga saker i den också. Även om det ser verkligt ut.

Nu ska jag lägga upp några bilder från konserten, de är inte så bra menmen... Later!


min cykel ^^


Haha Julia på konsert


Sara (Julias syster) på konsert


I´ll never forget!


Värsta havet med folk bakom oss ;o


Skrev på min regnjacka (*Bruce*)


Julia älskar Steve


I love Bruce ^^


Felicia och Kelly i soffan (PS, Kelly rör på huvudet, drf ser det knas ut)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

Jag svarar på kommentarer men måste nog också snart äta något hehe.

Vad ska du göra idag? <3

2009-06-06 @ 11:31:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Jo det kan man säga :) vad kul att ta stundenten ! Man måste känna sig rätt fri nu ;)

2009-06-06 @ 13:27:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Jenny

Köpte farfar (din morfar) cykel åt dig? :)

2009-06-07 @ 18:15:11
URL: http://absolutperfekt.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0