med Felicia

Heejsan! Just nu sitter jag här i min soffa och snackar med Felicia. Eller precis nu snackar hon med sin pappa i telefon men annars. 

Klockan tre kommer min morfar och hämtar mig så ska vi kolla och kanske köpa cykel, vi ska typ till Biltema eller något.

Idag var det jättemysigt inne i stan, visst vädret var inte super men iaf. Vi grillade korv och så fick vi liite godis i slutet. Vi fick frukt också.

Jag, Emelis, Sara och Felicia hade sen sällskap till T-centralen. Haha Felicia lekte CP bara så alla vet om någon såg oss, och så kallade vi henne för Fido. xD I T-centralen åkte Emelie och Sara mot Hjulsta och jag och Felicia mot Akalla. Sen drog vi hem och nu är vi här. :)

Ska vara social med henne nu, Later!

Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0