iih!

Godmorgon! Nu har jag vaknat, duschat och ätit frukost. Ska fixa mig alldeles strax.


IIiih! Idag är det dags. -Konserten! Men vilket pissigt väder :( hoppas ytterligt att det ska spricka upp ikväll så att vi slipper regnet. Men jag får utrusta mig efter vädret hursomhelst. Nu ska jag sätta på de låtar som han ska köra så att jag kan plugga in dem. (kan inte riktigt alla ;s) Haha. Det är ju måga som inte gillar honom och så, jag gör det men tänk såhär: det är ju en världsstjärna ;D

Ha en underbar dag! Får se om jag hinner skriva innan konserten, om inte: Wich me luck! Later!

♥Låtlistan från Finand i tisdags:
Badlands
Radio Nowhere
Prove It All Night
Outlaw Pete
Out In The Street
Hungry Heart
Working On A Dream
Seeds
Johnny 99
The Ghost of Tom Joad
Raise Your Hand
Cover Me
Because The Night
Thunder Road
Waiting On A Sunny Day
The Promised Land
The Dark End Of The Street (Penn/Moman)
Kingdom Of Days
Lonesome Day
The Rising
Born To Run

Hard Times
Bobby Jean
Land of Hope and Dreams
American Land
Glory Days
Santa Claus Is Coming To Town
Dancin' In The Dark

Kommentarer
Postat av: cecilia

härligt du , aldrig fel med lite musik =)



Min gårdag får du gärna läsa om skrev om den nyss! Men helt okej faktiskt.



Hur har du det själv? kram c

2009-06-04 @ 09:32:36
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Aha, jag slutar den 11:e. Men alla slutar ju typ runt 10,11 & 12. =)förutom dom som tar studenten då.

2009-06-04 @ 13:41:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0