i skolan

Hejsanhejsan! Just nu sitter jag i skolan och har precis haft matteprov. Jag tror att det har gått bra men när jag frågade min lärare om hon förstod min uträkning så här lät det= Hon: ja men... Jag: men svaret är alltså fel? Hon: Jag kan inte säga Ja elr Nej. Jag: Men åh! Då är det såklart fel! -.-

Så ja, jag vet inte riktigt.. Menmen. Det var kul på kalaset igår, verkligen supervarmt! Vi kickade fotboll och åt massa onyttigt, gott men inte bra !

Efter skolan idag ska jag vara med Felicia tror jag. Vi snckade om det imorse men vet inte om vi bestämde något. Ska prata med henne sen på lunchen. :)

Nu ska jag snickesnacka med Sadaf (http://toooday.blogg.se) som sitter här brevid mig och bloggar till hennes blogg. Haha! (Tror att vi har kör idag förresten, rooligt)

Berättar mera om gårdagen och dagen ikväll/eftermiddag. Ha det grymt bra i solen! Men, sola med måtta! (elr vad det heter) Later!

Kommentarer
Postat av: Sadaf

hahaha, det är säkert kör idag =) pöss på dej! <333333

2009-06-01 @ 10:56:52

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0