chock!

Heejsan!

Omg, igår. Jag fick ett mail av min pappa där det stod: Konsertdags snart, undrebart! lalala...
Jag svarar: Haha, jo tjena, det är ju om en månad xD (9:e Juli)
På kvällen sen ringer pappa mig:
Pappa: Alice?
Jag: Ja?
Pappa: Vad snurrar du om i mailet?
Jag: Vadå? Om konserten?
Pappa: Ja.
Jag: Att den är om en månad?!
Pappa: Alice, den är på torsdag!
Jag: VAAH? :O OMG, driv inte! Skojar du?
Pappa: Nej? Men nu vet du, sov gott.

lalal...

Men alltså shit! En kosnert jag har suktat efter sen i mars, trott att den är i Juli, så får man höra att den är imorn. Snacka om chock. ;o

Iaf. Idag var en rolig dag i skolan. På förmiddagen kollade vi på en teater som Juinorerna i våran skola spelade upp. Den heter Trollflöjten. -Den var jättebra!   Efter det hade vi luch sen på rasten och till kvart i två hjälpte vi en tjej i nian som heter Tina med en svenska-inlämning. Hon ska göra en film och vi är med. Det var jättekul men vi tog typ 1000  nya tagningar. Så tillslut tog batteriet slut, "/ ajaj.

Efter skolan skulle ev. Felicia ha följt med mig till min farmor men hon kunde inte för hon tog en tidigare träning så det får bli en annan dag. Men nu är jag här själv. Det är mysigt! Har nyss ätit mellis och kollat på gamla foton från när jag var liten. Tog kort på en, ska lägga in den någon gång.

Snart, eller lite innan klockan sex ska jag på gitarr. Det är avslutning så vi ska få något gott att smaska på! Muums! :D

Ska träna på gitarrläxan nu -.- Skriver kanske ikväll. Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja (;

2009-06-03 @ 17:17:19
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Min dag har varit bra din då? :) <3

2009-06-03 @ 18:37:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Hihi, härligt då.

När slutar du skolan då?

2009-06-03 @ 19:39:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0