6:e Juni

MorsningKorsning!

Idag till en början blev det inte av att jag stack till golfängarna, jag och mamma cyklade in till Vasaparken istället för att kolla när MariaMöller uppträdde där. (Fredrik spelar trummor i det "bandet") -Det var trevligt! Vi träffade även några vänner till mamma kanske 20 minuter innnan vi cyklade hem igen. Eller det var bara mamma som cyklade hem, jag cyklade till Golfängarna för att kolla vad som var nytt där för iår. Jag mötte Emma där så vi gick fram och tillbaka 3-4 gånger och hälsade på folk innan jag tyckte att det blev för kallt & så började det småregna. Så jag begav mig hemåt.

När jag kom hem städa jag mitt rum lite smått och småstädade även övervåning för de som ska ha Kelly sedan skulle komma. De kom vid 5-tiden så då fikade vi lite och snackade om allt möjligt gällande Kelly och hennes/våra vanor i vardagen. Det var trevligt tycker jag. :) Det känns som om Kelly kommer att hamna hos en bra familj.

Jag går kanske till Golfängarna ikväll och träffar Felicia och Ina tror jag också skulle vara där. Jag kommer gå dit om vädret håller sig bra och om vi inte äter för sent. -Annars stannar jag "at home". ;p

Nu ska jag kolla lite bloggar m.m. Ha det suuuper! Later!


Så knasig man kan vara ^^


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, hittade du något kul? :)

Jag har bara slappat och nu ikväll ska jag vara med Kevin :D

2009-06-06 @ 19:26:27
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0