rulig dag

HelluHellu! :)

Nu har jag hunnit komma hem, på cykel, snackat med de övriga i familjen och svarat på kommentarer. Ikväll när min lillasyster har somnat ska jag, min bror och min pappas fru cykla till en Pizzeria här där vi bor. Och käka där. :D Så gott! För min pappa har herr-middag med hans kompisar idag så han får passa syrran om hon vaknar. ;)

Idag var en faktiskt ganska rolig dag i skolan. Eller okej, inte i skolan kanske. Vi var vid Brunsviken typ och gjorde saker dära, 5-kamp o såna saker i grupper. Sista uppgiften var bäst för då precis innan hade jag fått värsta mag-ontet så jag fick ligga i solen på en brygga o snacka med två pedagoger som hade ansvar för uppgiften och en annan elev. Trevligt!

Efter skolan var jag med Felicia älsklingen. Det var jätteroligt! Haha. Vi gick tillbaka till skolan och va där ett tag, gick ut och köpte bland annat varsinn glass, flamsade, sen gick vi in igen och kollade på gamla melodifestivalen-bidrag. Så kul! xD Sen snackade vi lite med några pedagoger som var kvar. =)

Nu ska jag lyssna på musik, fixa min loggbok (igen) o kolla in bloggar. Ha det ! xoxo

Jättegammal bild på mig och Felicia, men jag gillar den. =)

Kommentarer
Postat av: Malin

okeej ;D



allt bra med dig ? :)

2009-08-19 @ 18:43:18
URL: http://somebodysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Super snygga pumps till super bra priser ;D

2009-08-19 @ 20:25:37
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: felicia

det va skit kul idag :D haha, vi läste lärarnas tankar också, dom stämde juh in exakt :P



vill bara säga en grej till alla:

låt aldrig alice hjälpa dig att dricka ur en mugg det slutar med att man ramlar och typ allt vatten åker ut. och om man har en cykel med så ska man absolut inte låta henne drickmata dig ;P



älskar dig mest b.vän <33333333333333333333333

2009-08-19 @ 21:55:29
Postat av: alice

svar till felicia; hahahahhah! xDxDxD<3<3<3<3<3333333333333333333333333x

2009-08-20 @ 07:45:05
URL: http://orik.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback