hemma igen

Hejhej hallå!

Hoppas att alla har haft det suuperbra! Det har jag. Har gjort massor: sprungit, åkt wakeboard, åkt vattenskidor, åkt på en vattenskida (för er som inte vet det så går det att göra, för på ena "skidan" finns det plats att ställa foten bakom den andra så man liksom har fötterna framför varandra), kört båt när pappa åker, ätit, sovit, badat, solat,  kollat på tv och massa annat! Det har varit jättemysigt, bara jag, pappa, min bror och min farmor. :)

Igår cyklade jag och pappa 2 mil, 1 mil till Konsum, och 1 mil hem. Jag köpte godis, muumss! Och så motionerade jag på samma gång. Perfecto, två flugor i en smäll!

Imorgon ska jag först köpa det som inte fanns i torsdags till mitt rum och sedan ska jag vara med Felicia. Om hon fortfarande kan, ska smsa henne senare ikväll. När vi har träffats sen ska jag hem till mamma, -då får jag träffa min lille beeeebbiiiisss. Längtar otroligt! (Malte är min "beeeebbiiiisss" för er som inte visste det) =)

Nu ska jag käka, jag tog tyvärr inga bilder där uppe på landet så har inget att visa. Eller jo juste! Har en bild på när jag fiskade och fick bottennapp så jag satte fiskespöt i en stång på bryggan medans jag gick för att lossa draget, det såg lite knasigt ut! xD xoxo


Att jag har fiskat heela mitt liv syns väl? :) *host*

Kommentarer
Postat av: Linn

det var så lite så :)

2009-08-09 @ 21:18:25
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har fiskat typ en gång i mitt liv.. hehe..

2009-08-09 @ 22:29:07
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: felicia

e det erica i vittra? :D

2009-08-10 @ 12:06:51
Postat av: alice

svar till Felicia; haha nejnej, kolla hennes blogg så ser du :) värsta ålderskillnaden och allt ;) <3333

2009-08-10 @ 12:31:08
URL: http://orik.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0