haha jahaa!

Det där var inte kul Sadaf! :P Det var min kompis som hade skrivit kommentaren som gav mig skuldkänslor hela dagen nästan. Haha. Vad onödigt! [Den där kommentaren från en anonym person som skrev: är inte jag din nära vän? ='(] Grrr...på dig! x)

Jaja, nu kändes det med en gång mycket bättre. =) Idag vid halv tre-tiden gick jag hem till Alice och var där ett tag. Det var mysigt, vi kollade på Top Model 2 & var lite smått sociala. När det var slut var jag tvungen att bege mig hem till mamma som bor i närheten för att hämta min plattång och en tröja. Sen åkte jag hemåt.
     När jag kom hem åt vi köttfärspaj med champinjoner (stavning?), JÄTTEGOTT! ;o

Imorgon ska jag och min styvmor, säger man så?, åka och handla saker till mitt nya rum. Det ska bli jätteroligt. Längtar massor, för att shoppa, (speciellt för andras pengar), är det bästa som finns.

Men nu ska jag vara inne på datorn sen göra som jag gjorde igår; kolla på gamla avsnitt av roliga serier på datorn. Ha det! xoxo

Kommentarer
Postat av: Sadaf

haha, jag är din busiga älskling!<3

2009-08-05 @ 23:04:06

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0