"Den rätte för Rosing"; jag är helt besatt! x)

God morgon & hejsan hoppsan!♥

Imorse har jag redan hunnit med en hel del. Jag har hunnit vakna, ätit frukost, tagit undan målarburkar m.m, plattat håret, plockat in löv från trädgården och sitta här. Underbart!

Idag ska jag som sagt inhandla saker till mitt nya rum, det ska bli roligt! :D Jag blir hämtad om en timme och innan dess ska jag hinna fixa mig klart och sen surrade pappa något om att äta också men det kan jag ju inte göra såhär tidigt?! Så det får jag göra efter. Jag måste också antingen ikväll eller nu innan hinna kolla på "Den rätte för Rosing" på kanal5.se. Jag är helt besatt! Haha. Jag kollade på 4 av 6 avsnitt igår och jag kan helt och hållet inte slita mig. Så jag vill bara se de två sista avsnitten så snart så möjligt så man har det gjort. :)

Nu ska jag fixa mig sen blir det "Den rätte för Rosing" som gäller x). xoxo



Kommentarer
Postat av: THERÉSE

sv: vad kul att du tycker det, då kan du ju komma och dammsuga hos mig så jag slipper XD



tack så jättemycket! :D

2009-08-06 @ 11:15:08
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0