borat; helt sjuk film!

Tjatja!

Idag var en trevlig dag, haha, vad gammalmodig jag lät, men det kändes som rätt ord.

Jag träffade min kompis inne i stan, vi gick runt någon timme eller två innan vi beslöt oss för att gå hem och kolla på film. Vi såg "Borat"; fast bara halva kanske, för vi blev så hungriga att vi började laga lite lunch. Vi åt vid kvart i tre och sedan vid fyra begav jag mig hemåt.

När jag kom hem började vi fixa och trixa med mitt rum igen, mycket sånt nu. Vi försöker få det klart tills veckans slut. :) (vi= jag och pappa)

Nu ska jag käka middag med familjen & min kusin, hamburgare. Mums! Efter det ska vi kanske ta en tur med båten och bada men vi får se om vi hinner. Ha en fortsatt bra tisdagskväll, xoxo


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket =) vad glad jag blir, fin blogg du me!

2009-08-04 @ 21:30:29
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: Sadaf

haha, Borat är ju sjuk i huvet men han är ändå rolig.. ska ialla fall se på Brüno ;D

2009-08-05 @ 12:18:36

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0