BILDBRIIST!

Hejhej!


Jag och Felicia träffades inte idag. :( Hon kunde inte... Men vi ska ses imorgon, äntligen! :D


Istället kom Emma över så umgicks vi ett tag. Vi var ute lite sen ritade vi massor med saker, det var kul. Till middag käkade vi Carbonara, gott! I love it!

Ikväll ska jag bänka mig i soffan med ett smaskigt äpple, (redan bestämt), och kolla på Beck-Sista Vittnet. Jag har redan sett det avsnittet med Felicia för 100 år sen på film så det gör inget att se det igen. Tror inte att jag bloggar mera ikväll så jag skriver imorgon. Godnatt! xoxo

Ps. Jag hatar Complex!




Sorry för tråkig bild, har bildbrist, är inne på brorsan dator.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh! Där brukar jag också kolla när jag behöver veta saker. Den är såå bra http://www.designadinblogg.se! :D<3<3<3<3<x

2009-08-10 @ 21:00:05
Postat av: emma

Jaa det var skojjsigt idag =)

2009-08-10 @ 21:20:45
URL: http://slutat "/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0